Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

Fotogalerie 2024/2025

  • Lenka Kolmanová

Vloženo: 2. srpna v 7:16

Listopad v 1. třídě

Listopad v 1. třídě

Lenka Kolmanová

Vloženo: včera v 18:46

Zobrazeno: 28×

Zahrada, projektový den - nápady prvňáčků

Zahrada, projektový den - nápady prvňáčků

Lenka Kolmanová

Vloženo: včera v 18:42

Zobrazeno: 28×

Zahrada, projektový den - nápady páťáků

Zahrada, projektový den - nápady páťáků

Jana Schneiderwindová

Vloženo: 1. prosince v 8:01

IQ Landia Liberec

IQ Landia Liberec

Lenka Kolmanová

Vloženo: 29. listopadu v 5:12

Zobrazeno: 105×

Žáci pátého a devátého ročníku vyrazili společně na exkurzi do zábavně-vzdělávacího parku IQ Landia v Liberci. Akce byla součástí celoročního partnerství těchto tříd, jehož cílem je rozvíjet spolupráci mezi mladšími a staršími spolužáky. V IQ Landii si děti užily interaktivní exponáty zaměřené na vědu, techniku a přírodu. Největší úspěch sklidily simulátory přírodních jevů, vodní experimenty a vesmírný trenažer. 

(Čes)

Partnerství MŠ & 8

Partnerství MŠ & 8

Lenka Kolmanová

Vloženo: 29. listopadu v 5:06

Zobrazeno: 84×

Blížící se adventní čas strávili osmáci se svými malými parťáky v mateřské školce při pečení vánoček, zdobení vánočního stromku a přípravě adventního jarmarku.

(Šte)

Inf 8 - Micro:bit

Inf 8 - Micro:bit

Lenka Kolmanová

Vloženo: 28. listopadu v 15:37

Zobrazeno: 67×

V hodině informatiky jsme se seznamovali s Micro:bitem. Zjišťovali jsme, co všechno tento malý počítač dokáže, a vyzkoušeli jsme si naprogramovat první jednoduché algoritmy. V příštích hodinách nás čeká například programování hudby, pomocí micro:bitu. 

(Vaj)

Betlém

Betlém

Lenka Kolmanová

Vloženo: 28. listopadu v 15:35

Zobrazeno: 60×

Během hodiny výtvarné výchovy se žáci 6. třídy pustili do tvorby vánočního betléma. Společně pracovali jako tým, kde každý přispěl svou částí, aby výsledek stál za to. Nebylo to jen o kreslení na papír – tentokrát se žáci podíleli i na sestavení a instalaci celého betléma. Pracovali s nadšením a nasazením, za což si zaslouží velkou pochvalu!

(Vaj)
 

Zahrada, projektový den - nápady čtvrťáků

Zahrada, projektový den - nápady čtvrťáků

Jana Schneiderwindová

Vloženo: 28. listopadu v 12:51

Zahrada, projektový den - nápady osmáků

Zahrada, projektový den - nápady osmáků

Lenka Kolmanová

Vloženo: 27. listopadu v 17:56

Zobrazeno: 100×

Pč 6 - Vlastnoručně připravené skvělé palačinky

Pč 6 - Vlastnoručně připravené skvělé palačinky

Lenka Kolmanová

Vloženo: 25. listopadu v 18:10

Zobrazeno: 100×

 

Šesťáci se rozhodli připravit si v pracovních činnostech palačinky. Práce všechny bavila, a tak se všem podařilo dílo zdárně dokončit. Palačinky byly opravdu vynikající a každý si na nich pochutnal. 

(Vol)

Florbalový turnaj H 8, 9

Florbalový turnaj H 8, 9

Lenka Kolmanová

Vloženo: 22. listopadu v 5:28

Zobrazeno: 132×

Sportovní hala Klimeška dnes hostila turnaj žáků osmých a devátých ročníků základních škol okresu Kutná Hora. O postupová místa mezi sebou soupeřilo 13 týmů v napínavých zápasech. Naši školu reprezentovali žáci a žákyně s velkým odhodláním a touhou ukázat své sportovní schopnosti. Ačkoliv se nám nepodařilo obsadit postupové příčky, předvedli naši hráči skvělý výkon plný týmové spolupráce, bojovnosti a sportovního ducha. V mnoha zápasech jsme soupeře dokázali pěkně potrápit a ukázat, že se dokážeme měřit i s těmi nejlepšími.

Za zmínku stojí především výjimečné nasazení všech našich hráčů, kteří do každého zápasu vložili své maximum, a podpora mezi spoluhráči, která byla příkladná. Turnaj tak nebyl jen o výsledcích, ale také o přátelské atmosféře a radosti ze hry. Děkujeme panu Křížkovi za jeho odborné herní rady, přístup a čas strávený s námi během turnaje. Všem našim reprezentantům patří velký dík za skvělou reprezentaci školy a jejich příkladný týmový duch. 

(Čes)

Třídní vztahy u sedmáků

Třídní vztahy u sedmáků

Lenka Kolmanová

Vloženo: 22. listopadu v 5:24

Zobrazeno: 128×

Třetí čtvrtek v řadě dochází k našim sedmákům paní Hošková a Mikulová z Týmu duševního zdraví. To, co spolu s třídou řeší, je odlišnost či  podobnost jednotlivých lidí a překračování osobních hranic. Kromě toho s nimi pracují na posílení vztahů ve třídním kolektivu. V dnešních hodinách si děti nakreslily společný třídní strom a na něj umisťovaly plody-jablka, jako symboly toho, na co jsou ve třídě hrdí, co se jim daří. Do listů, které s podzimem opadají, sepisovaly to, co by v třídě chtěly eliminovat a na květy vypisovaly, co by naopak chtěly, aby ve třídě vzkvétalo a vylepšovalo se - fungovalo.

(Kar)
 

3. třída - Prvouka a Pč

3. třída - Prvouka a Pč

Jana Schneiderwindová

Vloženo: 21. listopadu v 14:47

Žáci 3. třídy tento týden v prvouce probírali světové strany. Své vědomosti si vyzkoušeli venku, kde pracovali ve dvojících s kompasem. O pracovních činnostech si vyrobili adventní věnečky, které se jim moc povedly.

                   (Gyg)

                                                                                                                                                                          

Ch 8 - Chromatografie

Ch 8 - Chromatografie

Lenka Kolmanová

Vloženo: 19. listopadu v 17:35

Zobrazeno: 104×

Osmáci dnes, při tradiční chromatografii, oddělovali barevné složky fixek, které nosí v penálech. Zjistili, z kterých barev různí výrobci míchají barviva do fix. Každá barva vzlíná jinou rychlostí. Nejvíce barvených složek bylo pozorováno u černých a hnědých fixek.

(Kar)

Př 9 - Prezentace savců

Př 9 - Prezentace savců

Lenka Kolmanová

Vloženo: 19. listopadu v 17:32

Zobrazeno: 118×

Deváťáci v posledních několika hodinách přírodopisu pracovali na prezentacích vybraných skupin savců. Sami si stanovili kritéria úspěšné prezentace. Někteří tvořili v PowerPointu, jiní v Canvě. V další hodině si udělovali vzájemné pochvaly, rady a doporučení, kterých mohli využít a na prezentaci ještě zapracovat. Finálním výstupem pak bylo prezentování práce před zbytkem třídy a společné hodnocení naplnění daných kritérií. Všem se dařilo, přesto je ještě prostor k tomu na sobě zapracovat. Někteří zažili lehké napětí a nervozitu, výstup z komfortní zóny, jiní mají natrénováno z recitačních soutěží, vedení besed a práce v kroužku.

(Kar)

F 8

F 8

Lenka Kolmanová

Vloženo: 18. listopadu v 20:16

Zobrazeno: 95×

Osmáci o fyzice badatelským způsobem zjišťovali a ověřovali, který z předmětů (duhová cvrnkací kulička, korkový uzávěr od vína nebo míček na petanque) a při jakém sklonu nakloněné roviny, dokáže nejvíce odstrčit dřevěný hranol. Kromě toho byli všichni schopni vypočítat potenciální energii těchto těles v daných výškách.

(Kar)

10. ročník Ležáckého veršování

10. ročník Ležáckého veršování

Lenka Kolmanová

Vloženo: 16. listopadu v 18:12

Zobrazeno: 154×

V  odkazu zde  si můžete prohlédnout fotografie z Městského kulturního domu Hlinečan, kde proběhl jubilejní 10. ročník Ležáckého veršování.

Na mnohých fotografiích poznáte recitátory Nelu, Aleše, Ondřeje, Anežku a Týnu z malešovské školy. 

Aj 4

Aj 4

Lenka Kolmanová

Vloženo: 15. listopadu v 16:41

Zobrazeno: 93×

Žáci si vybrali z anglickým časopisů zajímavosti, které je zaujaly, a zpracovali je písemně i s obrázky. Svoje poznatky poté sdíleli před třídou pro ostatní spolužáky. Moc je chválím.

(How)

Ch 8 - Separace

Ch 8 - Separace

Lenka Kolmanová

Vloženo: 15. listopadu v 6:57

Zobrazeno: 117×

Osmáci se během své první laboratorní práce z chemie seznámili s chemickým nádobím a hned si vyzkoušeli jednu ze separačních metod. Připravili si heterogenní směs křídy a vody, která se nazývá suspenze a snažili se křídu od vody oddělit tzv. Filtrací. Suspenzi filtrovali přes obvaz a vatu, u toho měřili čas a zaznamenávali do  tabulky čistotu filtrátu. Příští hodinu budou pokračovat s filtrováním přes filtrační papír.

(Kar)

Ch 9 - Elektrolýza

Ch 9 - Elektrolýza

Lenka Kolmanová

Vloženo: 15. listopadu v 6:54

Zobrazeno: 124×

Deváťáci se dnes při hodině chemie prakticky seznámili s tím, co je to elektrolýza. Rozdělili se na dvě skupiny. Sami si sestavili jednotlivé části elektrolyzéru, připravili 5% roztok chloridu sodného, do kterého nakapali indikátor fenolftalein. Dále upevnili dvě uhlíkové elektrody a připojili přístroj ke zdroji střídavého proudu. Během chvíle mohli pozorovat fialové zabarvení díky vzniku zásaditého hydroxidu sodného na katodě, a uvolňování chlóru na anodě. Jsme zase o krok dál v redoxních reakcích.

(Kar)

Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Tento web využívá k poskytování služeb soubory cookies.

Více informací